torsdag 4. april 2013

This is me

Mitt aller første blogginnlegg. Stas.




I går var jeg ute og handlet og gikk tur med en god venninne, Hanne. Jeg snakket på innover- og utoverpust, som vanlig, og da nevnte jeg at jeg har lurt på å sette opp min egen blogg. Få utløp for alt som tidvis bobler over inne i hodet mitt, av tanker og ideer, irritasjon, betrakninger og alt mulig surr og bullshit. Dette blandet med bilder kan kanskje bli en fin blogg. Om ikke annet, så i alle fall en notatbok for meg selv.

Navnet House of Bulldogs var det Hanne som kom på. 

Jeg synes det passer bra. Her kommer en forklaring:

  • Jeg elsker bulldogs. Har en selv. Verdens vakreste Snoop Dogg, av rasen fransk bulldog. 
  • Jeg ønsker meg flere buller. Engelsk bulldog, amerikansk bulldog, old english bulldog, bull mastiff. Og så ønsker jeg meg en grand danois (Ok, det har ingenting med bull å gjøre, men det er bikkje).
  • Bulldogens egenskaper er for å nevne noen; sta, glad, smart, tøff og morsom. Og selv om bare én av oss tre som bor i husstanden her kan kalle seg en ekte bulldog, kan vi to andre fint plassere oss selv under kategoriene sta, glade, smarte, tøffe og morsomme. Synes vi selv, da. Og det holder i massevis. Er jo min blogg, og min forklaring, dette her.
  • House - fordi jeg kommer til å snakke en del om interiør på denne bloggen. Elsker å pusse opp! Ikke å gjøre selve jobben selv, men å bestemme hvordan det skal bli til slutt, planlegge, kjøpe, peke, organisere, drømme, osv. Og jeg flytter en del. Planlegger as we speak å kjøpe meg ny leilighet, er kun to år siden sist jeg flyttet. 

Her er hele gjengen: Didrik 10 år, Hedda 34 år og Snoopy 1 år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!